Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu.
YaBB - Yet another Bulletin Board
23.06.26 - 20:35:06
REU * EU NDB Logger * .


Sivu: 1
seatty fax (Luettu 7202 kertaa)
Topias
Kisälli
**


Utilityukko

Viestejä: 57
seatty fax
12.11.06 - 20:19:27
 
Muutama näyte. Toimii nyt selkeästi!
 
No, ei nyt taito riittänytkään kuvan liittämiseen :--(
 
Palataanpa opiskelun jälkeen.
Siirry sivun alkuun
 
 
  IP on kirjattu
Topias
Kisälli
**


Utilityukko

Viestejä: 57
Re: seatty fax
Vastaus #1 - 12.11.06 - 20:25:31
 
Elikkäs, jos nyt haluaisin liittää tänne vastaanottamani faxin tms. niin pitäisikö minulla ensin olla joku kotisivu vai minne se pitää ensin siirtää, kun kerta URL vaaditaan ohjeissa??
Ei ole mitään kotisivuja olemassa!!
Siirry sivun alkuun
 
 
  IP on kirjattu
OH5YW
Pääkäyttäjä
*****


NDB-listener

Viestejä: 3006
Re: seatty fax
Vastaus #2 - 12.11.06 - 20:32:32
 
Minä puupää! Tästäkin osastosta oli jäänyt kuvan liittämismahdollisuus pois...äääh.  no nyt pitäisi olla, vassakuu
Siirry sivun alkuun
 
 

Perseus
Several LWOGs
Sähköposti   IP on kirjattu
RKA
Majakkasankari
******


HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Viestejä: 1442
Sukupuoli: male
Re: seatty fax, Kyodo News Agency
Vastaus #3 - 12.11.06 - 22:42:37
 
FAX:n liittämisestä esimerkkinä viime viikonlopulta lokaus, nyt isänpäivänviikonloppuna ei idästä päin vastaavia kuvia saanut näkyviin:
 
12745.5      -1224      J: Kyodo News Agency, Tokio,. Ei varsinainen sääasema, uutistoimiston Kyodo:n Japaninkielisiä uutistiedoitteita. Huom. poikkeavilla SeaTTY:n asetuksilla, RPM to 60, IOC/576 and shift 800.  5.11.  RKA
 
ja ohessa siis heikolla signaalinvoimakkuudella tullut kuva, suttuista jälkeä ...  
 
Nyt korjattu liitetiedostoa sopivampaan kokoon!
 
-raimo
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 13.11.06 - 19:32:35 Kirjoittaja RKA »  

061105-122427_800x600_75.jpg

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
OH7PS
Suurmestari
****


KP20af

Viestejä: 280
Re: seatty fax
Vastaus #4 - 12.11.06 - 23:29:26
 

ja alaosaston tekstissä tiedotellaan Husseinin tuomiosta - edelleeen  (kertoi japania taitava vaimoni)... itse tuosta en olisi äkännyt Hymiö  
 
73 Pena
 
p.s. kunhan saan asemani kuntoon piakkoin, niin jaappanilaisten MW- asemien lokaukset ja raportointi sujuu sujuvasti
Siirry sivun alkuun
 
 

SDRIQ, RSP2pro, G5RV, MiniWhip.
Sähköposti WWW   IP on kirjattu
RKA
Majakkasankari
******


HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Viestejä: 1442
Sukupuoli: male
Re: seatty fax, Kyodo News Agency, Tokio, 4.11.-06
Vastaus #5 - 12.11.06 - 23:56:58
 
12745.5      -1540      J: Kyodo News Agency, Tokio, uutistoimiston Kyodo:n japaninkielinen uutistiedote 4.11.  ...
 
tässäkin on tietoa japaninkielen taitaville!
 
Nyt korjattu liitetiedostoa sopivampaan kokoon!
 
-raimo
Siirry sivun alkuun
« Viimeksi muokattu: 13.11.06 - 19:35:10 Kirjoittaja RKA »  

061104-154006_800x600_50_001.jpg

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
RJL
Majakkasankari
******


Utilityukko

Viestejä: 1009
Re: seatty fax, Kyodo News Agency
Vastaus #6 - 13.11.06 - 08:11:52
 
RKA kirjoitti 12.11.06 - 22:42:37:
... mutta miten saadaan esim. IrfanView:llä rajattua oheinen kuva, ettei tarvittaisi skrollausta katselmiseen!
-raimo

 
Voitaisiin sopia että max. kuvakoko on vaikka 800x600, jolloin kuva näkyy vierittämättä lähes kaikilla näytöillä. Irfan Wievissä kuvakoon muutos menee:
 
Image -> Resize/Resample -> Set new size 800 ja yksikkönä pixels.
 
-Reijo-
Siirry sivun alkuun
 
 

- Reijo, OH3AVA -
  IP on kirjattu
RKA
Majakkasankari
******


HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Viestejä: 1442
Sukupuoli: male
Re: seatty fax
Vastaus #7 - 13.11.06 - 08:23:49
 
Kiitokset neuvosta! Korjaan Japanilaisten kartan ja tiedotteen jpg- kuvat oikeaan näkymäkokoon illalla kotona, tai jos asia harmittaa amistraattoria, niin hän voi korjata asian jo kuluvan päivän aikana!  Hymiö
 
-raimo
Siirry sivun alkuun
 
 

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
RKA
Majakkasankari
******


HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Viestejä: 1442
Sukupuoli: male
Re: seatty fax
Vastaus #8 - 13.11.06 - 15:22:39
 
Hei, onko jotain vialla serverin päässä vai täällä? Olen yrittänyt vaihtaa pienempiä kuvia noiden suurien Japanin kuvien tilalle, yhteysaika kuvien lataukseen on pitkä ja tulee lopuksi ilmoitus tunnistamattomasta serverin osoitteesta! Samanlaisia ongelmia on myös Foorumin testaus -osiossa!
 
-raimo
Siirry sivun alkuun
 
 

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
OH5YW
Pääkäyttäjä
*****


NDB-listener

Viestejä: 3006
Re: seatty fax
Vastaus #9 - 13.11.06 - 15:42:35
 
Minulla ainakin toimi kun laitoin tuonne testausosioon kuvan...
 
 
kari
Siirry sivun alkuun
 
 

Perseus
Several LWOGs
Sähköposti   IP on kirjattu
Sivu: 1
Koti Koti Ohjeita Ohjeita Suorita Suorita Kirjaudu Kirjaudu REU


Geo Visitors Map