Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä Kirjaudu.
YaBB - Yet another Bulletin Board
03.10.23 - 14:25:32
REU * EU NDB Logger * .

Sivu: 1
RTTY:n lehtijutut (Luettu 4032 kertaa)
RKA
Majakkasankari

HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Sukupuoli: male
RTTY:n lehtijutut
22.11.06 - 08:34:56

Hei, onko teillä muistissa missä DX- Kuuntelijan tai Radiomaailman lehtien  numeroissa olisi ollut juttua RTTY- kuuntelusta ja aiheesta muutenkin? Muistelen lukeneeni jotakin vuonna 1996 syksystä jostakin lehdestä juttuja ja kokeilinkin tuota vastaanottoa, homma jäi kun se tuntunut onnistuvan, eikä tainnut olla silloin sopivaa ohjelmaa käytössä!

Vai luinko aiheesta Vipusesta, joka tuolloin tuli minulle. Vipuset on hävitetty, mutta DX- Kuuntelija ja Radiomaailma- lehdet ovat kaikki tallessa vuodesta 1974 lähtien.

Jos joku muistaisi noita RTTY- juttuja, niin olisi mukava tietää, ennen kuin käyn selaamaan kaikki em. lehdet läpi, jotka ovat arkistoitu pahvilaatikoihin! Epävarma

-raimo
Siirry sivun alkuun

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
Topias
Kisälli
**

Utilityukko

Re: RTTY:n lehtijutut
Vastaus #1 - 14.01.07 - 19:57:55

Olishan tuo mielenkiintoista kuulla, mitä sieltä löytyi, jos olet jaksanut kaivella vanhoja arkistoja :--)

Toisaalta luulen, että nykyään ei kovin paljoa enää ole RTTY-lähetyksiäkään. Itse tiedän vain jonkun Hampurin meteon eikä paljoa muuta.Aikaisempina vuosinahan saattoi kuulla monenlaista uutislähetystä ja laivaradioa suorana RTTY:llä ympäri maailmaa.
Siirry sivun alkuun

IP on kirjattu
RKA
Majakkasankari

HFFAX- , Navtex- and
NDB- listener

Sukupuoli: male
Re: RTTY:n lehtijutut
Vastaus #2 - 15.01.07 - 09:25:06

Yritän penkasta laatikoita, kun kukaan muukaan ei ole kommentoinut kysymystäni aiheesta marraskuulta. Jos jotain löytyy, niin scannaan lehtiartikkelit, joita tosin muistaakseni oli suppea määrä, forumiin luettavaksi!

-raimo
Siirry sivun alkuun

Perseus SDR Receiver,
SDRPlay,
JRC NRD-535,
Drake R8,
Eton E1, Sangean ATS909,
Diamond X-50N VHF/U
  IP on kirjattu
Sivu: 1
Koti Koti Ohjeita Ohjeita Suorita Suorita Kirjaudu Kirjaudu REU

Geo Visitors Map