|
UTILITYFOORUMI
http://peditio.net/utility/YaBB.pl Lokit >> Viimeisimmät lokaukset >> seatty fax http://peditio.net/utility/YaBB.pl?num=1163355567 Aiheen aloittaja Topias Pvm 12.11.06 - 20:19:27 |
|
Aihe: seatty fax Kirjoittaja Topias Pvm 12.11.06 - 20:19:27 Muutama näyte. Toimii nyt selkeästi! No, ei nyt taito riittänytkään kuvan liittämiseen :--( Palataanpa opiskelun jälkeen. |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja Topias Pvm 12.11.06 - 20:25:31 Elikkäs, jos nyt haluaisin liittää tänne vastaanottamani faxin tms. niin pitäisikö minulla ensin olla joku kotisivu vai minne se pitää ensin siirtää, kun kerta URL vaaditaan ohjeissa?? Ei ole mitään kotisivuja olemassa!! |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja OH5YW Pvm 12.11.06 - 20:32:32 Minä puupää! Tästäkin osastosta oli jäänyt kuvan liittämismahdollisuus pois...äääh. no nyt pitäisi olla, vassakuu |
|
Aihe: Re: seatty fax, Kyodo News Agency Kirjoittaja RKA Pvm 12.11.06 - 22:42:37 FAX:n liittämisestä esimerkkinä viime viikonlopulta lokaus, nyt isänpäivänviikonloppuna ei idästä päin vastaavia kuvia saanut näkyviin: 12745.5 -1224 J: Kyodo News Agency, Tokio,. Ei varsinainen sääasema, uutistoimiston Kyodo:n Japaninkielisiä uutistiedoitteita. Huom. poikkeavilla SeaTTY:n asetuksilla, RPM to 60, IOC/576 and shift 800. 5.11. RKA ja ohessa siis heikolla signaalinvoimakkuudella tullut kuva, suttuista jälkeä ... Nyt korjattu liitetiedostoa sopivampaan kokoon! -raimo |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja OH7PS Pvm 12.11.06 - 23:29:26 ja alaosaston tekstissä tiedotellaan Husseinin tuomiosta - edelleeen (kertoi japania taitava vaimoni)... itse tuosta en olisi äkännyt :) 73 Pena p.s. kunhan saan asemani kuntoon piakkoin, niin jaappanilaisten MW- asemien lokaukset ja raportointi sujuu sujuvasti |
|
Aihe: Re: seatty fax, Kyodo News Agency, Tokio, 4.11.-06 Kirjoittaja RKA Pvm 12.11.06 - 23:56:58 12745.5 -1540 J: Kyodo News Agency, Tokio, uutistoimiston Kyodo:n japaninkielinen uutistiedote 4.11. ... tässäkin on tietoa japaninkielen taitaville! Nyt korjattu liitetiedostoa sopivampaan kokoon! -raimo |
|
Aihe: Re: seatty fax, Kyodo News Agency Kirjoittaja RJL Pvm 13.11.06 - 08:11:52 RKA wrote:
Voitaisiin sopia että max. kuvakoko on vaikka 800x600, jolloin kuva näkyy vierittämättä lähes kaikilla näytöillä. Irfan Wievissä kuvakoon muutos menee: Image -> Resize/Resample -> Set new size 800 ja yksikkönä pixels. -Reijo- |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja RKA Pvm 13.11.06 - 08:23:49 Kiitokset neuvosta! Korjaan Japanilaisten kartan ja tiedotteen jpg- kuvat oikeaan näkymäkokoon illalla kotona, tai jos asia harmittaa amistraattoria, niin hän voi korjata asian jo kuluvan päivän aikana! :) -raimo |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja RKA Pvm 13.11.06 - 15:22:39 Hei, onko jotain vialla serverin päässä vai täällä? Olen yrittänyt vaihtaa pienempiä kuvia noiden suurien Japanin kuvien tilalle, yhteysaika kuvien lataukseen on pitkä ja tulee lopuksi ilmoitus tunnistamattomasta serverin osoitteesta! Samanlaisia ongelmia on myös Foorumin testaus -osiossa! -raimo |
|
Aihe: Re: seatty fax Kirjoittaja OH5YW Pvm 13.11.06 - 15:42:35 Minulla ainakin toimi kun laitoin tuonne testausosioon kuvan... kari |
|
UTILITYFOORUMI » Powered by YaBB 2.1! YaBB © 2000-2005. All Rights Reserved. |